October 16, 2010

失败

整整四个月,我没有来过这里..
很记得从六月18号回来um准备PM到现在,根本没有闲空的时间..很多很多事情很想写下来,很多很多心里的情绪想要发泄...这四个月太多太多事情发生, 占了回忆里重要的一部分...也有很多事情结束, 有很开心的, 伤心的, 难过的,很失望的...感觉尤新,即使记忆已有点模糊....
写不完这四个月到底发生了什么......
此时此刻的我来这里也不是想要写这四个月什么精彩的故事....只是纯粹的想要发泄..
有很多不能随便和别人分享,分享了了解的人也不多,麻烦别人听我诉也不是我想要的..

差不多过完一个sem,书没有读到,功课随便做,旷课多到数不尽..为的只是它...
其实我不介意...因为我以为大家都有同一个目标....只要大家可以互相扶持..我以为...

失望到心理发抖的感觉,我还第一次尝试。。
我学到了掩饰把所有的一切放在心上就好了。。
本来打了好长一篇。。接到个电话。。
我被说服了。。。我很佩服他的好脾气。。。被说到一文不值还要帮对方讲话。。即使被质疑资格。。
所以我选择把情绪发泄上的字全部删除了。。。

最后一次,真的有彻底失望。。
以为最后一次会不一样。。我再一次的以为。。
继续的对人不对事, 不是我的事情不要管。。。。

到了这一天,清楚明白到想要努力做的事情没有成功。。
应该要做的没有做到。。
做的也没有做到很好。。
遗憾是我最怕的。。
我没有后悔参与,却有了遗憾。。。
对自己。。对别人。。对“它”。。

被质疑我们之间的感情不好。。
我很不想承认事实。。
有要做些事情可是就像是一厢情愿。。
有谁会愿意做那个被人讨厌的角色?
岗位不一样,可是你们有尝试了解我们吗?
被说没有帮忙,真的是没有吗?
有这么像是闲人一个吗?

懒得继续维持。。不想去理。。算了。。也过了。。

4 comments:

Anonymous said...

evil : u no use,u fail to do the thing!useless !

angle : no no no, pui see do a good job edi...she reli put many many effort on it...

evil : where got ! i dun see pun !

angle : do a thing is not neccessary to give ppl see de mei...

PUI SEE : U BOTH SHUT UP !I KNOW WAT I'M DOING ! U BOTH DUN DISTURB ME HERE ! SHHHHUUU...GO AWAY !! ALTHOUGH I'M NOT THE BEST ! BUT AT LEAST I TRY MY BEST !I DUN CARE WAT U ALL PPL WANNA SAY !I'M WHO I'M !I LIVE NOT BECAUSE OF WAT OTHER PPL SAY,I LIVE COZ OF MYSELF AND MY FAMILY!

evil:play play oni mar...dun so angry lar..

PUI SEE : SHHHHHUUUUUUU>>>!!

evil : ok .... bye bye....

angle : good job ! u know y i can fly?coz i know how to relax myself ! u try it,maybe u can fly more higher in the future after tis inccident !

佩诗^^ said...

thx...=)
i will relax coz i want to fly..=)
thx...sanlung..^^

热情的冰冰 said...

dunno whether we're thinking same thing or not
maybe we ve same opinion, maybe not
but dun sad, cheer up

no need to explain to anyone, it's not a need
cos ppl who understand u no need your explain
ppl who wish to understand u will found your explain
ppl who dunno u, dun expect an explain

sometimes for me, i'll jus keep quiet when ppl misunderstand me
maybe not a good solution, but at least avoid some argue
until one day, they will realise, those keep telling ppl they did lots but yet not maybe...

佩诗^^ said...

ping, for me its jz an activity...bt i trust tat tis activity leave an important footpaint in our memory...i felt upset coz i care it...i knw u care it too...bt v oni cn do ntg...from beginning till the end, every1 gt hurt...i jz wish the friendship we built b4 til now wont spoilt by anythg...i jz hope we all cn b united when facing all bad feedback from outside...bt till the day i realise v cnt do it...i accept the fact...

Post a Comment